Počet záznamů: 1  

Komparation der E-Learning-Übungen zu den Lehrwerken em neu Brückenkurs und Hauptkurs und ihre Effektivität im Deutschsprachenunterricht an Gymnasien

  1. Údaje o názvuKomparation der E-Learning-Übungen zu den Lehrwerken em neu Brückenkurs und Hauptkurs und ihre Effektivität im Deutschsprachenunterricht an Gymnasien [rukopis] / Jana Petříková
    Další variantní názvyKomparation ausgewählter E-Learning-Lehrwerke (EM Brückenkurs, EM Hauptkurs)
    Osobní jméno Petříková, Jana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis34 l., v l. příl. : il.
    PoznámkyVed. práce Marie Maroušková. CD-ROM nedodán
    AbstraktPráce se zabývá různými formami e-learningu a e-learnigových cvičení. Zejména cvičeními, která byla vytvořena v rámci projektu ?Podpora jazyků? jako e-learningová podpora k učebnicím em neu Brückenkurs a Hauptkurs. Zaměřuje se na výhody a nevýhody e-learningu z hlediska učitelů a zabývá se autorskými programy, na základě kterých byla e-learningová cvičení vytvořena.Součástí práce je struktura učebnic, které byly předlohou pro tvorbu těchto cvičení.Důležitou součástí práce je typologie cvičení a jejich výhody a nevýhody z hlediska didaktiky a metodiky, jejich využití a zařazení do vyučování cizích jazyků Na základě vyhodnocení dotazníků by měla být zodpovězena otázka, které typy cvičení jsou studenty a učiteli považovány za nejefektivnější a zda je e-learning vnímán jako moderní prvek, který obohacuje jazykové vyučování.
    This work deals with various form of e-learning and e-learning exercises. In particular it concentrates on exercises that were created within the ESF project "Support of foreign languages" as an e-learning support to textbooks em neu Brückenkurs a Hauptkurs. The paper focuses on the advantages and disadvntages od e-learning in terms of teachers and deals with copyright programs under which the e-leraning exercises were created. The necessary part of the paper is the acquaintance with the structure of textbooks that were the models for the creation of these exercises. Another important component of this work is the typology of exercises ant their advantages and disadvantages in terms of didactics and methodology and eventually od their use in teaching foreign languages.
    Dal.odpovědnost Maroušková, Marie, 1939- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra germanistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla e-learning * vyučovací metody
    Předmět.hesla Moodle * Übungstypologie * e-learning exercises * Moodle * types of exercises
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt371 - Školství (organizace)
    MDT371.3 * 371.3:004 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.němčina
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00160015
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-DP 192873149959287sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.