Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace vzpěračského oddílu

  1. Údaje o názvuMarketingová komunikace vzpěračského oddílu [rukopis] / Radek Podhola
    Souběž.n.Marketingová komunikace vzpěračského oddílu
    Osobní jméno Podhola, Radek, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis54 l., [13] l. příl. : grafy, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktV této bakalářské práci s názvem ?Marketingová komunikace vzpěračského oddílu? se zabývám marketingem a marketingovou komunikací sportovních oddílu. V první části práce popisuji pomocí odborné literatury marketing služeb, tedy oblast, kam spadá právě sport. Poté se věnuji marketingovému a komunikačnímu mixu služeb. Rozebrány jsou také možnosti využití jednotlivých komunikačních nástrojů v oblasti sportu. Dále jsou v práci popsány marketingové koncepce, které sportovní oddíly využívají. Tyto koncepce jsou rozděleny na kompletní a dílčí. Mezi dílčí koncepce patří sponzoring a sportovní reklama, a právě této oblasti je věnována v této práci zvýšená pozornost. V další části práce se věnuji vybranému sportovnímu oddílu, tedy oddílu vzpírání Teplice. Analyzoval jsem marketingový mix vybraného produktu a analýze byly podrobeny také komunikační kanály, které oddíl využívá. Pro účely této práce jsem provedl také místní šetření, které se zaměřovalo na řešení konkrétního problému s předpokladem aplikace těchto poznatků na tento oddíl. V závěru práce jsou formulovány základní doporučení a návrhy, které by mohly vést ke zlepšení situace v oblasti popularity tohoto sportovního oddílu a dále v oblasti získávání finančních prostředků a oslovování potenciálních sponzorů.
    In this thesis, which is called ?Marketing Communications of a Weightlifting Club?, I examine marketing and marketing communication of sports clubs. In the first section of my thesis I describe, with the help of services of marketing literature, an area, which is included in sport. Then I devote the rest to a mix of marketing and communication services. Also discussed are the possibilities of using different communication tools in sport. Further, the marketing concepts which sport clubs use are described. These concepts are split up into complete and partial. Among partial concepts are those pertaining to sports sponsoring and advertising, and these are areas which are given more attention. I devote the next section to a selected sport club and this is The Weightlifting Club of Teplice. I analyzed the marketing mix of a selected product. Communication channels of this analysis, which the sport club uses, were subjected as well. For the purpose of this work, I made a local investigation focused on solving a particular problem, with the assumption of this knowledge in this club. At the end of this thesis are formulated the basic recommendations and proposals, which could lead to an improvement in the popularity of the sports club and further the area of acquiring financial devices and contacting potential sponsors.
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla sponzorství * sport * marketingová komunikace * vzpírání
    Předmět.hesla marketing služeb * sportovní marketing * marketingový mix * komunikační mix * sportovní reklama * marketing services * sports marketing * marketing mix * communication mix * sponsorship * sports advertising
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT338.246.027 * 796/799 * 658.8:316.77 * 339.138 * 658.8 * 796.88 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159250
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 56594212134572sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.