Počet záznamů: 1
Komparace investic do reklamy a jejich návratnost u podniků s rozdílným postavením na trhu
Údaje o názvu Komparace investic do reklamy a jejich návratnost u podniků s rozdílným postavením na trhu [rukopis] / Dominika Homolková Osobní jméno Homolková, Dominika, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 70 l. : grafy, tab. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012 Dal.odpovědnost Michajlovská, Helena (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla reklama a propagace * marketing * komunikace (sdělování) Předmět.hesla PR průmyslový trh trh služeb investice do reklamy návratnost investic Promotion Public Relations marketing communication industrial market service market promotion investments returnability investments Forma, žánr diplomové práce Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 * 339.138 * 658.8 * 316.77 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159984 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-DIP 1271 4212134431 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1