Počet záznamů: 1
Marketingové řízení zámku Jezeří
- S-DIP 1247
Bilinská, Petra, 1988-
Marketingové řízení zámku Jezeří [rukopis] / Petra Bilinská. -- 2012. -- 90 l., [18] l. příl. : mapy, grafy, tab. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Autor se ve své práci zabývá marketingovým řízením zámku Jezeří. Vysvětluje pojem art marketing, rozebírá marketingový mix zámku Jezeří, provádí SWOT analýzu zámku Jezeří a analýzu návštěvníků. V další části pomocí vlastního šetření rozebírá marketingový mix konkurenčních zámků v Ústeckém kraji. K tomuto využívá dotazníkové šetření a vlastní pozorování na jednotlivých zámcích. Cílem práce je zhodnocení stávajícího marketingového řízení zámku Jezeří a navržení vhodných východisek pro zlepšení či doplnění stávajícího marketingového řízení. Autor na základě vyhodnocení vlastního šetření dochází ke zjištění, že návštěvníci památek upřednostňují kvalitu průvodce před kvalitou mobiliáře, dále návštěvníci hojně využívají doplňkové služby (nákup suvenýrů, občerstvení). Zámek Jezeří by se měl zaměřit na své internetové stránky, neboť jak vyplývá z dotazníkového šetření, návštěvníci hledají informace především na internetových stránkách. Autor navrhuje zámku Jezeří vytvoření internetových stránek také v německém jazyce, využití geocachingu, zajištění kvalitních průvodcovských služeb, tvorbu mapy zámku, vytvoření programu pro školy, spolupráci s jinými zámky v rámci tuzemska i zahraničí.. -- Abstrakt: In her work the author deals with marketing management of castle Jezeří. She explains the concept of art marketing, analyzes the marketing mix of castle Jezeří, carries SWOT analysis of the castle Jezeří and the analysis of the visitors. In the next part the author analyzes the marketing mix of competitive castles in Ústí Region through her own investigation. She uses the questionnaire survey and her own observation of individual castles. This work's target is to assess the existing marketing management of castle Jezeří and to design suitable starting points of improvement or completion of existing marketing management. Based on her own survey the author finds out that the visitors of monuments prefer quality of a guide to quality of furnishing, next the visitors widely use complementary services (buying of souvenirs, refreshment). Castle Jezeří should concentrate on its web pages because, as the survey indicates, the visitors search for the information especially through the web pages. The author proposes to design the web pages also in german language, next to use geocaching, to ensure quality guide services, to design a map of castle and some program for schools and to cooperate with other castles inland and abroad.
Jánská, Michaela. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
art marketing. zámky. marketing. art marketing. marketing kulturního dědictví. SWOT analýza. marketingový mix. art marketing. marketing of cultural heritage. SWOT analysis. marketing mix. diplomové práce
7.074/.075. 339.138. 658.8. 728.82. (043)378.2
Počet záznamů: 1