Počet záznamů: 1  

Analýza marketingových aktivit hospodářských jednotek občanského sdružení Slunečnice

  1. S-DIP 1223
    Čápová, Lucie, 1987-
    Analýza marketingových aktivit hospodářských jednotek občanského sdružení Slunečnice [rukopis] / Lucie Čápová. -- 2012. -- 94 l., [10] l. příl. : il., mapy, grafy, tab. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Diplomová práce se zabývá podrobnou analýzou marketingových aktivit hospodářské jednotky Zámecká kavárna a palačinkárna Na cestě. Kavárna se nachází na nádvoří zámku Děčín, a proto je silně ovlivněna turistickou sezónou. Cílem práce je na základě provedené marketingové situační analýzy navrhnout další vhodné marketingové aktivity, které by kavárna Na cestě mohla v budoucnu využít hlavně ke zvýšení tržeb v období mimo turistickou sezónu. Práce vychází z dostupné literatury a z nejaktuálnějších statistik. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny o vlastní názor, stanoviska a postřehy autorky. Práce nejdříve přibližuje pojmy spojené se základní problematikou práce. V dalších kapitolách je popsáno občanské sdružení Slunečnice, které je zřizovatelem kavárny Na cestě, jeho další aktivity a podrobné informace o Kavárně a tréninku, který v ní probíhá. Následující kapitoly se zabývají analýzou vnějšího a vnitřního prostředí Kavárny (PESTLED analýza, analýza konkurence a dodavatelů, SWOT analýza apod.). Stěžejním bodem práce je analýza zákazníků, která byla provedena formou dotazníkového šetření. Na konci práce jsou uvedena doporučení a opatření, díky kterým by se Kavárna mohla v budoucnu dále rozvíjet.. -- Abstrakt: The diploma thesis deals with a detailed analysis of marketing activities of the unit ?Café & Cr?perie Na Cestě?. The Café is located in the courtyard of the castle Děčín and therefore is strongly influenced by the tourist season. The main aim of the thesis is by using the marketing situational analysis to suggest other appropriate marketing activities that could be used for the future increase in sales during the off-tourist season. The thesis is based on the available literature and the most recent statistics. The text is supplemented with author?s own attitudes, opinions and insights. The first part provides basic concepts related to the labor issues. In the following chapters is described the civic society ?Slunečnice? which is the founder of the Café, other activities of the Society, and detailed information about the Café and training that takes place in it. The following chapters deal with the analysis of external and internal environments of the Café (PESTLED analysis, analysis of competitors and suppliers, SWOT analysis, etc.). The key point of the thesis is the analysis of customers that was accomplished by questionnaire survey. At the end of the paper are presented recommendations and measures, which could cause the future development of the Café.
    Fuchsová, Eva, 1976-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    neziskové organizace. služby. marketing. občanská sdružení. klasifikace služeb. sociální služby. marketing služeb. marketingová situační analýza. PESTLED analýza. analýza konkurence. analýza dodavatelů. analýza zákazníků. marketingový výzkum. dotazníkové šetření. analýza vnitřního prostředí. SWOT analýza. marketingový mix služeb. nonprofit organizations. services. classification of services. social services. marketing. marketing of services. civic associations. marketing situational analysis. PESTLED analysis. analysis of competitors. analysis of suppliers. analysis of customers. marketing research. questionnaire survey. analysis of internal environment. SWOT analysis. marketing mix of services. diplomové práce
    061.23. 339.138. 658.8. 338.46. 061.2. 334.012.46. 347.191.11. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.