Počet záznamů: 1
Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků
Údaje o názvu Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků [rukopis] / Jakub Hladký Další variantní názvy Analýza marketingového mixu privátních značek společnosti Kaufland Česká republika, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků Osobní jméno Hladký, Jakub, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 44 l. : tab. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012 Dal.odpovědnost Tišlerová, Kamila, 1968- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla výrobky * reklamní kampaně * sběr dat Předmět.hesla Privátní značky marketingový mix Kaufland strategie zákazník Private brands marketing mix Kaulfand strategy customer Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.113.6 * 311.213.1 * 005.311 * 519.252 * 658.62 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159225 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 5491 4212134367 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1