Počet záznamů: 1  

Integrované dítě s kombinovanou poruchou ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ se zaměřením na početní operace

  1. P-DP 18552
    Krajíčková, Alena, 1972-
    Integrované dítě s kombinovanou poruchou ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ se zaměřením na početní operace [rukopis] / Alena Krajíčková. -- 2012. -- 131 l. : [28] l. příl. : il. + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Jaroslav Perný. -- Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou výuky matematiky u dítěte s kombinovanou vadou na prvním stupni běžné základní školy. Hlavním cílem bylo ukázat možnosti této integrace, výhodu i nutnost přítomnosti a spolupráce s asistentem pedagoga. Ale také ukázat na stinné stránky této integrace, které se dotýkají zejména samotného dítěte v kolektivu třídy. Součástí práce jsou i postřehy a závěry rodičů na výuku a možnosti integrace v souvislosti s dalším vývojem jejich dítěte.. -- Abstrakt: This thesis deals with the teaching of mathematics a child with a combined defect in the first stage of a primary school. The main objective was to show the possibilities of this integration, the benefits and the necessity of the presence and cooperation with the assistant of the teacher. But also to show the downsides of this integration, particularly when taking into considaration the child´s position in the class. The thesis is completed with observations and conclusions of parents and with the further possibility of integration during the next development of their child.
    Perný, Jaroslav. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Pedagogická fakulta. Katedra matematiky
    Specifické poruchy učení. dyskalkulie. individuální vzdělávací plán. oblasti nápravy. integrace. Specific learning disabilities. dyscalculia. individual education plan. reeducation. integration. diplomové práce
    (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.