Počet záznamů: 1  

Analýza reklamní kampaně "Žiju BIO

  1. Údaje o názvuAnalýza reklamní kampaně "Žiju BIO [rukopis] / Jana Kusová
    Osobní jméno Kusová, Jana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis72 l. : barev. il., grafy, tabulky + 1 CD-ROM
    PoznámkyVed. práce Egor Sidorov. CD-ROM v kapsičce
    AbstraktTeoretická část této práce má poskytnout obecné informace o biopotravinách. Popisuje zásady, legislativu a vývoj prodeje biopotravin na trhu před a v průběhu kampaně Žiju BIO, která probíhala v České republice v letech 2007-2010. V samostatné kapitole je podrobně rozebrána efektivita kampaně a celkové hodnocení kampaně a biopotravin veřejností, které je tvořeno na základě marketinkového výzkumu agentury STEM/MARK. Závěrem teoretické části jsou rozepsány návrhy na úpravu kampaně. Praktická část zkoumá cílovou skupinu žen ve věku 20-40 let. Tuto skupinu vyhodnotil marketingový průzkum agentury STEM/MARK jako nejvyšší kupní sílu biopotravin. Na základě dotazníkové metody jsem prověřovala, zda nakupují biopotraviny, jaký způsob nákupu jim vyhovuje a co je při nákupu ovlivňuje. Z výsledků pak vyvozuji, zda by mnou navržené změny propagace, navržené v teoretické části práce, měly úspěch.
    The theoretical part of this work focuses on the general information on organic food. It describes the principles, legislation and development of organic food on the sales market before and during the campaign ?I live BIO?. This campaign was realized in the Czech Republic from 2007 to 2010. The efficency of the compaign is described in a separate chapter and it is based on a public research, which is formed by Marketing agency STEM / MARK. Finally, the theoretical part introduces some changes for improving the campaign. The practical part examines the women, between 20-40 years old. This group was evaluated by marketing agency STEM / MARK as the highest purchasing power of the organic food. I examined, whether they buy organic food, which type of shopping they prefere and what influences them during the shopping. Then the results were compared with the proposed changes from the theoretical part, and confirmed or disproved their success.
    Dal.odpovědnost Sidorov, Egor, 1983- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Fakulta životního prostředí. Katedra společenských věd (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla biopotraviny - Česko * ekologické zemědělství - Česko * hygiena výživy * zdravý životní styl * osvěta
    Předmět.hesla Organic food * organic farm * organic farming * educational advertising campaign * a healthy lifestyle
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt631 - Zemědělství. Pedologie. Agrotechnika. Agroekologie
    MDT37.011 * 613 * 613.2 * 631.147 * (437.3) * 613.2:631.147 * 663/664:631.147 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00128253
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    Z-DP 18614201938458sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.