Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace produkční agentury FunCity, s.r.o

  1. S-BP 5205
    Rážek, Daniel, 1988-
    Marketingová komunikace produkční agentury FunCity, s.r.o [rukopis] / Daniel Rážek. -- 2011. -- 57 l., [6] l. příl. : grafy, tab. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Tématem mé bakalářské práce je marketingová komunikace produkční agentury FunCity s.r.o., která se zabývá pořádáním kulturních, sportovních a firemních akcí, propagací a promotion aktivitami. V teoretické části se věnuji seznámení s problematikou marketingu a marketingové komunikace, kterou pak v praktické části rozvádím a konkretizuji na jednotlivých příkladech. Zdrojem informací pro mne byla odborná literatura, vědomosti a praxe získaná při studiu, internet, rozhovor s jednatelem společnosti, data získaná z pay-per-click systémů (Sklik, AdWords a Beremese.cz) a jejich vyhodnocení pomocí aplikace Google Analytics. Cílem mé práce je analyzovat nástroje marketingové komunikace, porovnat jejich efektivitu a přínos po zavedení do komunikační strategie společnosti. Budu se také snažit doporučit případné změny v marketingové komunikaci, či zavedení dalších dosud nepoužívaných nástrojů.. -- Abstrakt: The topic of my bachelor work is to subscribe and analyse marketing communication of the production agency FunCity Ltd. The agency is deal with organizing of cultural, sports and companies' activities, advertising and promotions. In the theoretical part you can find introduction to marketing and marketing communication issues, which is in the second - practical part shown on concrete examples. The source of my information was not only literature, but mainly knowledge and experience gained during my study, discussions and studies from internet, interview with executive and also data acquired from pay-per-click systems (Sklik, AdWords a Beremese.cz) and their evaluation done by Google Analytics application. The goal of my bachelor work is to analyse marketing tools, to compare their effectiveness and profitability after adopting to the marketing strategy of the company. My aim is also to try to recommend potential changes in the current marketing communication and implementing some other new tools.
    Jánská, Michaela. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb
    marketingová komunikace. internetový marketing. sociální média. PPC reklama. SEO. Marketing communication. Internet marketing. Pay per click advertisiment. Social Media. Search Engine Optimization. bakalářské práce
    316.774:004.738. 658.8:004.738.5. 658.8:316.77. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.