Počet záznamů: 1  

Využití fondů Evropské Unie ve školství na příkladu ZŠ Brná v Ústí nad Labem

  1. S-DIP 1081
    Nováková, Martina, 1986-
    Využití fondů Evropské Unie ve školství na příkladu ZŠ Brná v Ústí nad Labem [rukopis] / Martina Nováková. -- 2011. -- 76 l., [23] l. příl. : il., grafy, schémata, tab. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Diplomová práce se zabývá využitím fondům Evropské Unie ve školství. Hlavním cílem práce bylo vytvořit žádost na získání finanční podpory pro Základní školu Brná v Ústí nad Labem. Pro bezchybné sepsání žádosti jsem do své práce zařadila analýzu výzev. Z té jsem získala důležité informace pro svou praktickou část. Mezi nejdůležitější patřily především důvody vyřazení žádostí individuálních projektů. V práci naleznete informace o Evropských fondech, především však o Evropském sociálním fondu, který podporuje oblast vzdělávání. Dále pak informace o operačních programech, se zaměřením na Operační program Vzdělání pro konkurenceschopnost. Hlavní pasáž tvoří praktická část, která popisuje celý proces sepisování žádosti a vizuálně znázorňuje vyplnění žádosti do aplikace Benefit7. Z tohoto důvodu může práce posloužit jako příručka pro další žadatele, kteří by chtěli využít finanční podpory Evropské Unie. Výsledkem práce mi bylo Rozhodnutí o poskytnutí dotace ve výši 716 104,- Kč. To je podle mého názoru výsledek, který by mohl další žadatele přimět k tomu, aby využili možnosti získat dotaci pro oblasti, které zlepšují části našeho života. Mezi které vzdělávání bezesporu patří.. -- Abstrakt: This thesis addresses the use of European Union funds in education. The main objective was to create an application to obtain financial support for primary school Brná in Ústi nad Labem. Thus, for proper preparation of the application analysis of challenges had to be prepared. From the application i have gained important information for the practical part. The most important information are relating to reasons why applications of individual projects have been eliminated. This thesis provides information about European funding, but particularly on the European Social Fund, which supports education. Furthermore, it includes information on operational programs, focusing on the Operational Programme for Competitiveness. The main part consists of the practical part, which describes the whole process of drafting the application and visually illustrates the completion of the application into application Benefit7. For this reason, this work can be used as a guide for future applicants who would like to use the financial support of the European Union. The result of my work was the decision to grant in total amount of 716 104, - CZK. That is, in my opinion a result, that could encourage further applicants so to take advantage of opportunities to obtain grants for areas that improve parts of our lives, among which the education rightfully belongs.
    Ryšánková, Štěpánka. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    právní podání. analýza. vzdělávání. dotace. základní školy. Fondy Evropské Unie. Evropský sociální fond. operační programy. Operační program Vzdělání pro konkurenceschopnost. analýza výzev. žádost. aplikace EU peníze školám. Základní škola. Funds of the European Union. European Social Fund. Operational Programme. Operational Programme for Competitiveness. analysis of challenges. application. education. grants. application EU money for schools. Primary school. diplomové práce
    373.3. 336.56. 37.0. 347.931. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.