Počet záznamů: 1  

Integrovaná tematická výuka a její uplatnění v primárním vzdělávání

  1. Údaje o názvuIntegrovaná tematická výuka a její uplatnění v primárním vzdělávání [rukopis] / Šárka Stumpfová
    Osobní jméno Stumpfová, Šárka, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis99 l., [43] l. příl. : il., mapy, noty + 1 CD-ROM
    PoznámkyVed. práce Renata Šikulová
    AbstraktSoučasný systém primárního vzdělávání na našich školách poskytuje velký prostor pro nové přístupy k vyučovacímu procesu a klade důraz na provázání vzdělávání se skutečným životem. Zařazování alternativních způsobů výuky a nových vzdělávacích strategií považujeme za jednu z možností, jak vytvořit natolik podnětné prostředí, aby děti byly dostatečně motivovány a získaly potřebu se vzdělávat. My jsme si pro tuto diplomovou práci zvolili model integrované tematické výuky a zabýváme se možností jeho uplatnění na 1.stupni základních škol. Poukazujeme na principy tohoto modelu a srovnáváme je s trendy současného primárního školství u nás. Na základě teoretických východisek se pokoušíme ověřit praktické předpoklady efektivního využití integrované tematické výuky ve vyučovacím procesu. Dosažené výsledky dokumentujeme obrazovými materiály a vyvozujeme závěry pro naši další pedagogickou činnost.
    The current system of primary education at our schools offers a large space for new approaches to the teaching process and puts emphasis to interconnection of education and real life. We consider the incorporation of alternative teaching methods and new educational strategies to be one of possibilities how to create such stimulating environment that children are sufficiently motivated and get the need to be educated. For this thesis, we have chosen the model of integrated thematic teaching and we deal with the possibility of its application in the first degree of elementary schools. We point out the principles of this model and we compare them with the trends of contemporary primary education in our country. On the basis of theoretical fundaments, we try to verify practical preconditions of the efficient use of integrated thematic teaching in the teaching process. We document the results gained by illustrati ns and we draw conclusions for our further pedagogical activity.
    Dal.odpovědnost Šikulová, Renata, 1963- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla integrovaná výuka * základní vzdělávání * vzdělávací programy
    Předmět.hesla application tasks * integrated thematic teaching * key curriculum * primary education * teaching forms * teaching methods
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt371 - Školství (organizace)
    MDT371.314.6 * 373.3 * 371.214 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00113635
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-DP 173043149957304sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.