Počet záznamů: 1
99 tipů pro úspěšnější reklamu
Údaje o názvu 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová] Osobní jméno Monzel, Monika, 1967- (autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2009 Fyz.popis 198 s. ; 24 cm ISBN 978-80-247-2928-2 (brož.) : 349.00 Kč Edice Manažer. Marketing Poznámky Přeloženo z němčiny Originál 99 Tips für erfolgreide Werbung Předmět.hesla reklama a propagace * psychologie reklamy Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 159.98:659.1 * 659.1 * 659.1:159.9 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Obsah Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 3534 4212131945 volný výběr P750 2009 Doba výp. 31 dní S-SE 3534 a 4212131946 volný výběr P750 2009 prezenční výpůjčka v knihovně S-SE 3534 b 4212124806 volný výběr P750 2009 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1