Počet záznamů: 1  

Využití multimediálních prezentací v marketingu škol a ověření jejich efektivity

  1. P-DP 16661
    Tirpák, Jan, 1983-
    Využití multimediálních prezentací v marketingu škol a ověření jejich efektivity [rukopis] / Jan Tirpák. -- 2010. -- 81 l. : [6] l. příl. : il. -- Ved. práce Jiří Škoda. -- Abstrakt: Cílem bakalářské práce ,,Využití multimediálních prezentací v marketingu škol a ověření jejich efektivity? je na základě komplexní teoretické analýzy a realizovaného výzkumného šetření zjistit možnosti využití a efektivitu multimediální webové prezentace v marketingu školy. Bakalářská práce se proto skládá z teoretické a empirické části. V teoretické části se zaobíráme obecnou charakteristikou marketingu a marketingem školy, marketingovou komunikací a komunikačním (propagačním) mixem. Z hlediska zaměření bakalářské práce se podrobněji zabýváme také vztahem internetu a marketingu, především on-line marketingem, tedy vytvořením webových stránek, využitím on-line reklamy a propagace, založením internetové komunity, či využitím elektronické pošty a webcastingu. Výzkumné šetření realizované v rámci empirické části práce bylo zaměřeno na hodnocení efektivity multimediální webové prezentace jako nástroje marketingu školy. První skupinu respondentů tvořilo 200 žáků 9. tříd základních škol z Ústí nad Labem, druhou skupinu 100 žáků 1. ročníků Vyšší odborné školy zdravotnické a Střední školy zdravotnické v Ústí nad Labem. Pro statistické vyhodnocení dat získaných dotazníkovým šetřením bylo využito příslušného typu t-testu pro komparaci aritmetických průměrů dvou nezávislých výběrů dat. Z vyhodnocení vyplývá, že nebyly zjištěny zásadní rozdíly v hodnocení efektivity multimediální prezentace školy z pohledu obou skupin respondentů. Přínos prezentace pro marketing školy byl jasně prokázán.. -- Abstrakt: The aim of the bachelor essay ?The using of multimedia presentations in school´s marketings and checking thein effectivity? is to find the possibilities of using and the effectiveness of multimedia web presentation at school´s marketing on the base of the complex theoretical analysis and the realized experimental survey. For that reason there is a theoretical and empirical fraction in this bachelor essay. In the theoretical passage we deal with general marketing characteristic and school´s marketing, marketing´s communication and advertising communication mix. From the aspect of principal point of the bacherol essay we also deal more with the relation between internet and marketing, especially on-line marketing, accordingly web pages creation, on-line advertisement and publicity improvement, internet community establishment or electronic mail and webcasting using. Experimental survey that was realized in the empirical part of the essay was set for multimedia web presentation effectiveness valuation as a school marketing instrument. The first part of respondents was formed of 200 ninth classes pupils of elementary school in Ústí nad Labem, the sekond part was 100 pupils of the first classes from Vyšší odborné školy zdravotnické a Střední školy zdravotnické in Ústí nad Labem. For the statistical data survey evoluation was put to use application type t?test for the comparation arithmetical average of two independent data selection. The reset was that there were not found any principle difference in the appreciation of effectivity multimedia school presentation of the view of both respondents. The benefit of the presentation for school was clearly approve.
    Škoda, Jiří, 1972-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    management školy. internetová reklama. marketingový management. marketingová komunikace. internetový marketing. marketing školy. internet. multimediální prezentace. webové stránky. dotazník. t-test. school marketing. internet. multimedia presentation. web pages. questionary. t-test. bakalářské práce
    371.1. 659.19. 658.8:004.738.5. 658.8:316.77. 658.8:005. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.