Počet záznamů: 1
Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů
Údaje o názvu Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů [rukopis] / Monika Štorková Osobní jméno Štorková, Monika, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2010 Fyz.popis 48 l. : il. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Fakulta sociálně ekonomická, 2010 Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla nakupování * marketing * konkurenceschopnost Předmět.hesla Mondi nákupní strategie marketing Mondi purchasing strategy Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 64.033 * 339.138 * 658.8 * 005.332.4 * 339.137.2 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00105064 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4934 4212131837 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1