Počet záznamů: 1  

Motivy pro celoživotní vzdělávání a rozšiřování kvalifikace u zaměstnaných osob

  1. P-DP 16715
    Demuth, Pavel, 1986-
    Motivy pro celoživotní vzdělávání a rozšiřování kvalifikace u zaměstnaných osob [rukopis] / Pavel Demuth. -- 2010. -- 66 l. : [4] l. příl. : il. -- Ved. práce Jiří Škoda. -- Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na výzkum týkající se motivů celoživotního vzdělávání a rozšiřování kvalifikace u zaměstnaných osob. Pro přehlednější orientaci a rozvržení koncepce této práce, byl po jejím ujasnění vymezen obsah a náplň. Práce je rozvržena do 3 základních částí - úvod, část teoretická a část empirická (výzkum). Teoretická část je zaměřena na shromažďování základních, obecných informací daného tématu ,,Motivy celoživotního vzdělávání a rozšiřování kvalifikace u zaměstnaných osob." Empirická část je zaměřena na samotný výzkum zabývající se zjišťováním motivů k CŽV a rozšíření kvalifikace u zaměstnaných osob a jejich srovnáváním. Bylo do ní zahrnuto celkem 385 respondentů. Z výsledků práce bylo zjištěno, že většina respondentů chápe celoživotní vzdělávání jako cestu k zvýšení nebo prohloubení kvalifikace. Motivy k CŽV se u komparovaných skupin respondentů z velké části liší.. -- Abstrakt: This bachelor´s thesis focuses on research concerning motives for lifelong learning and qualification improvement of employed people. After work goalsetting the subject and contents have been defined for a transparent orientation and conception layout. The work has been divided into three basic parts - an introduction, a theoretical part and an experiential part (research). The theoretical part concentrates on collecting basic and general information of the given subject ,,Motives of lifelong learning and qualification improvement of employed people." The experiential part engages in research dealing with finding motives for lifelong learning and qualification expansion of employed people and comparing these motives. In total 385 respondents have been involved. The results of the work show that most of the respondents consider lifelong learning the way to enhance and deepen qualifications. The motives for lifelong learning differ, however, in various groups of the respondents quite considerably.
    Škoda, Jiří, 1972-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    celoživotní vzdělávání. profesní kompetence. Motiv. motivace. celoživotní vzdělávání. celoživotní učení. kvalifikace. rekvalifikace. pedagogický pracovník. zájmové vzdělávání. zaměstnané osoby. Motive. motivation. lifelong learing. lifetime study. qualification. professional re-qualification. pedagogical worker. interest learning. employed people. bakalářské práce
    37.0-022.324. 331.546. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.