Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem

  1. Údaje o názvuMarketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem [rukopis] / Lenka Jakubková
    Osobní jméno Jakubková, Lenka, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis44 l. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktV mé bakalářské práci jsem se zabývala marketingovou komunikací a jejím vlivem na konkurenceschopnost malých a středních českých podniků na domácím trhu. V úvodní části své práce jsem charakterizovala jednotlivé nástroje marketingové komunikace a jejich média. Ve druhé kapitole jsem popsala Event marketing. V této kapitole jsem se věnovala emocím a zážitkům v jednotlivých formách marketingové komunikace. Ve třetí kapitole jsem se zabývala podmínkami pro využití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Popsala jsem technické předpoklady, personální předpoklady a podmínku u jednotlivých forem marketingové komunikace. V další části jsem popsala bariéry pro využití marketingové komunikace. V páté kapitole jsem se zabývala vlivem jednotlivých forem marketingové komunikace na konkurenceschopnost malých a středních podniků. V další části jsem popsala firmu Nejlepší-sport.cz. a jaké používá marketingové nástroje, doporučila jsem jí další nástroje, které by mohla používat pro zlepšení konkurenceschopnosti na českém trhu, v ústeckém regionu a okrese Most. V závěru jsem shrnula vliv jednotlivých forem marketingové komunikace a doporučení firmě.
    In my bachelor thesis I deal with marketing communications and its influence on the competitiveness of small and medium-sized Czech companies on the domestic market. In the introductory part of my thesis, I describe the various tools of marketing communication and their media. In the second chapter, I described Event marketing. In this chapter, I devote to emotions and experiences in various forms of marketing communication. In the third chapter, I address the conditions for the use of different marketing communication tools. I described the technical possibility, staffing possibility and conditions for different forms of marketing communication. In the next section, I described the barriers to the use of marketing communications. In the fifth chapter, I address the influence of particular forms of marketing communication on the competitiveness of small and medium-sized companies. In the next section, I described the company Nejlepší-sport.cz. and what used marketing tools, I recommended it to other instruments that could be used to improve the competitiveness of the Czech market, in the Usti region and district of Most. In the end, I summarized the impact of particular forms of marketing communications and business recommendation.
    Dal.odpovědnost Nigrinová, Lenka (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * event marketing * konkurenceschopnost * malé a střední podniky
    Předmět.hesla Most (Česko : oblast) * Česko * Ústecký kraj (Česko : 2000-)
    Předmět.hesla nástroje marketigové komunikace * technické předpoklady * personální předpoklady * bariéry * podmínky vužití marketingové komunikace * Marketing communication * tools of marketing communication * event marketing * technical assumptions * staffing terms * barriers * conditions usage marketing communication * competitive
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 658.8:394.4 * 005.332.4 * 339.137.2 * 334.012.63/.64 * (437.3) * (437.315) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00105002
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 47034212131586sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.