Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem

  1. S-BP 4703
    Jakubková, Lenka, 1988-
    Marketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem [rukopis] / Lenka Jakubková. -- 2010. -- 44 l. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: V mé bakalářské práci jsem se zabývala marketingovou komunikací a jejím vlivem na konkurenceschopnost malých a středních českých podniků na domácím trhu. V úvodní části své práce jsem charakterizovala jednotlivé nástroje marketingové komunikace a jejich média. Ve druhé kapitole jsem popsala Event marketing. V této kapitole jsem se věnovala emocím a zážitkům v jednotlivých formách marketingové komunikace. Ve třetí kapitole jsem se zabývala podmínkami pro využití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Popsala jsem technické předpoklady, personální předpoklady a podmínku u jednotlivých forem marketingové komunikace. V další části jsem popsala bariéry pro využití marketingové komunikace. V páté kapitole jsem se zabývala vlivem jednotlivých forem marketingové komunikace na konkurenceschopnost malých a středních podniků. V další části jsem popsala firmu Nejlepší-sport.cz. a jaké používá marketingové nástroje, doporučila jsem jí další nástroje, které by mohla používat pro zlepšení konkurenceschopnosti na českém trhu, v ústeckém regionu a okrese Most. V závěru jsem shrnula vliv jednotlivých forem marketingové komunikace a doporučení firmě.. -- Abstrakt: In my bachelor thesis I deal with marketing communications and its influence on the competitiveness of small and medium-sized Czech companies on the domestic market. In the introductory part of my thesis, I describe the various tools of marketing communication and their media. In the second chapter, I described Event marketing. In this chapter, I devote to emotions and experiences in various forms of marketing communication. In the third chapter, I address the conditions for the use of different marketing communication tools. I described the technical possibility, staffing possibility and conditions for different forms of marketing communication. In the next section, I described the barriers to the use of marketing communications. In the fifth chapter, I address the influence of particular forms of marketing communication on the competitiveness of small and medium-sized companies. In the next section, I described the company Nejlepší-sport.cz. and what used marketing tools, I recommended it to other instruments that could be used to improve the competitiveness of the Czech market, in the Usti region and district of Most. In the end, I summarized the impact of particular forms of marketing communications and business recommendation.
    Nigrinová, Lenka. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb
    marketingová komunikace. event marketing. konkurenceschopnost. malé a střední podniky. Most (Česko : oblast). Česko. Ústecký kraj (Česko : 2000-). nástroje marketigové komunikace. technické předpoklady. personální předpoklady. bariéry. podmínky vužití marketingové komunikace. Marketing communication. tools of marketing communication. event marketing. technical assumptions. staffing terms. barriers. conditions usage marketing communication. competitive. bakalářské práce
    658.8:316.77. 658.8:394.4. 005.332.4. 339.137.2. 334.012.63/.64. (437.3). (437.315). (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.