Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu
Údaje o názvu Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu / Marie Hesková, Peter Štarchoň Osobní jméno (autor) Hesková, Marie, 1948- Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Oeconomica, 2009 Fyz.popis 180 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-245-1520-5 (brož.) Poznámky Anglicko-český terminologický slovník. 400 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost (autor) Štarchoň, Peter Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze Předmět.hesla marketing * marketingová komunikace * strategický marketing * marketing * communication in marketing * strategic marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol * textbooks (higher) Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.138 * 658.8 * 658.8:316.77 * 658.8:005.21 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Obsah Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 3296 4212130246 volný výběr P760 2009 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1