Počet záznamů: 1  

Informační a komunikační technologie ve školách mateřských a základních

  1. P-DP 14433
    Drncová, Michaela, 1983-
    Informační a komunikační technologie ve školách mateřských a základních [rukopis] / Michaela Drncová. -- 2008. -- 93 l. + 2 CD-ROM. -- Abstrakt: Projekt je zaměřen na zmapování situace vybavenosti a schopnosti práce s ICT na školách základních a mateřských ve městě Děčíně. Po úvodním slovu, kde Vás obeznámím s důvody a cíli, následuje teorie - co počítač je, historie, komponenty a představení celosvětového výzkumu SITES. Osvětlím jeho průběh i výsledky, a tak se následně seznámíte i s obsahem vlastního výzkumu. Těžiště práce spočívá v realizaci, vyhodnocení a zhodnocení anket pro ředitele, učitele a žáky, provedené v MŠ (důležité jako startovní můstek pro ZŠ) i ZŠ. Anketa má postihnout rozlišné pohledy (porovnat MŠ, ZŠ, učitele a pohled učitele vs. pohled žáka) na výuku, změny v oblasti dostupnosti a využívání IT ve výuce, připravenost žáka, učitele i možností rodičů v tomto procesu. V neposlední řadě bych se chtěla dotknout otázky ochranných programů, které sledují, co dítě dělá na počítači, když nejsou rodiče doma, nebo v MŠ či ZŠ nejsou pod kontrolou.. -- Abstrakt: This project is based on mapping the situation of equipment and abilities to work with information and communication technologies (ICT) on primary schools and kindergartens in the town of Děčín. After introductory word, where I apprise You with accounts and purposes of my work, come the theory - what computer is, its history, components and I will introduce You the worldwide development named SITES. I am going to throw light on the process as well as the results, thus I can introduce You substantiality of my own study. Focal point of my work is in realization, data evaluation and estimation of all public enquiries for schoolmasters, teachers and pupils, who are haunting kindergartens (it's important as starting-post for primary schools) and primary schools as well. The mission of public inquiry is afflict on variety of views (to confront kindergartens, primary schools, teachers and view of teacher's versus pupil's view) on education, changes in area of accessibility and exploitation ICT in education, readiness of students, teachers as well as the parents. Least but not last, I want to give a touch the question of protecting programs, which are watching, what is a kid doing on computer, when his parents are not at home or in kindergarten as well as in primary school are not under control.
    Círus, Lukáš, 1976-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Pedagogická fakulta. Katedra matematiky
    informační technologie. školy. výpočetní technika. komunikační technologie. počítač. ICT v MŠ a ZŠ. SITES. anketa v mateřských školách. anketa v základních školách. ochranné programy pro PC. computer. ICT on kindergarten and primary school. SITES. public inquiry on kindergarten. public inquiry on primary school. protecting of computer programms. diplomové práce
    373/378. 373.24. 004. 621.39+004.7. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.