Počet záznamů: 1  

Integrace ICT do vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

  1. P-DP 14641
    Franče, Jaromír, 1970-
    Integrace ICT do vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami [rukopis] / Jaromír Franče. -- 2008. -- 93 l., xi l. příl. : il. + 1 CD. -- Abstrakt: Cílem diplomové práce je přiblížit implementaci, začlenění, pozici a význam informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání žáků a dětí se specifickými vzdělávacími potřebami, využití možností ICT zejména z pohledu pedagoga, ale i z pohledu žáka. Diplomová práce je rozdělena do 7 kapitol v teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá obecnými předpoklady a rysy zavádění ICT do školství, popisuje důvody, cíle a způsob realizace procesu zavádění ICT do škol a budoucnost škol v této oblasti. Vymezuje také pojem žák se speciálními vzdělávacími potřebami. Praktická část formou výzkumného projektu zjišťuje, zda jsou v základních školách praktických a základních školách speciálních implementovány ICT, jaký je stav jejich infrastruktury, lidských zdrojů a integrace ICT do výuky. Několik odstavců je věnováno poznatkům z autorovy praxe.. -- Abstrakt: The name of the diploma work is "ICT integration to education of children and pupils with special education needs and its objective is to give information about implementation and integration of ICT to special schools. The text is divided to 7 chapters in 2 parts. The theoretical part describes main reasons, which led to implementation of ICT to educational system, it solves basic aims and realization process of integration of ICT to school. The term pupil with special education needs is defined here too. The practical part gives information about situation of ICT at special schools: about infrastructure, about human source and about integration of ICT to teaching. There are some parts of author`s practice.
    Brtnová Čepičková, Ivana, 1958-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    výpočetní technika - pedagogické aspekty. speciální školy - pedagogické aspekty. pomocné školy - pedagogické aspekty. specifické poruchy učení. počítačem podporovaná výuka - pedagogické aspekty. ICT. informační a komunikační technologie. škola. základní škola praktická. speciální vzdělávací potřeby. školní vzdělávací program. mentální postižení. infrastruktura. ICT. information and communication technologies. school. primary school. special school. special education needs. school education program. mentally handicap. infrastructure. diplomové práce
    376.1-056.36. 376.1. 371.3:004. 371.3. 616.89-008.43. 004. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.