Počet záznamů: 1  

Řízení vztahu se zákazníky (CRM) - zdroj konkurenceschopnosti reálného podniku

  1. Údaje o názvuŘízení vztahu se zákazníky (CRM) - zdroj konkurenceschopnosti reálného podniku [rukopis] / Lukáš Chvalkovský
    Osobní jméno Chvalkovský, Lukáš, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2006
    Fyz.popis45 l. : il.
    PoznámkyLic. smlouva.
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007
    Dal.odpovědnost Votava, Petr (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * zákazníci
    Předmět.heslaCRM zákazník konkurence komora implementace vztah efektivita CRM costumer competition chamber implementation relationship efficient
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.1 * 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00004598
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 32634212123287sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.