Počet záznamů: 1  

Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách

  1. Údaje o názvuPřístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách / Jan Viktorin
    Osobní jméno Viktorin, Jan (autor)
    Údaje o vydáníVydání: první
    NakladatelOpava : Slezská univerzita, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2020
    Fyz.popis137 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    ISBN978-80-7510-424-3 (brožováno) : neprodejné
    Poznámky100 výtisků
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstříky
    Předmět.hesla 2019-2020 * 2014-2020
    Předmět.hesla děti s mentálním postižením * integrovaná výchova a vzdělávání * podpůrná opatření (vzdělávání) * senzomotorická integrace * pedagogický výzkum - Česko - 2014-2020 * základní školy - Česko * children with mental disabilities * integrated education * supportive measures (education) * sensorimotor integration * educational research - Czechia - 2014-2020 * elementary schools - Czechia
    Forma, žánr monografie * monographs
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT316.344.6-056.36-053.2 * 37.043.2 * 37.04 * 612.821.8:612.76 * 37.012 * 373.3 * (437.3) * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 333053300054349volný výběr K650 2020Doba výp. 31 dní
    KB 333053300054350volný výběr K650 2020Doba výp. 31 dní
    Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách
    Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.