Počet záznamů: 1  

Přístupy a strategie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních školách hlavního vzdělávacího proudu

  1. Údaje o názvuPřístupy a strategie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních školách hlavního vzdělávacího proudu / Eva Dostálová, Jan Viktorin
    Osobní jméno Dostalová, Eva (autor)
    Údaje o vydáníVydání: první
    NakladatelOpava : Slezská univerzita, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2020
    Fyz.popis106 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-7510-422-9 (brožováno) : neprodejné
    Poznámky100 výtisků
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstříky
    Dal.odpovědnost Viktorin, Jan (autor)
    Předmět.hesla 2019-2020 * 2014-2020
    Předmět.hesla specifické poruchy učení * integrovaná výchova a vzdělávání * podpůrná opatření (vzdělávání) * pedagogický výzkum - Česko - 2014-2020 * základní školy - Česko * learning disabilities * integrated education * supportive measures (education) * educational research - Czechia - 2014-2020 * elementary schools - Czechia
    Forma, žánr monografie * monographs
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT616.89-008.43 * 37.043.2 * 37.04 * 37.012 * 373.3 * (437.3) * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 333063300054351volný výběr K605 2020Doba výp. 31 dní
    KB 333063300054352volný výběr K605 2020Doba výp. 31 dní
    Přístupy a strategie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních školách hlavního vzdělávacího proudu
    Přístupy a strategie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních školách hlavního vzdělávacího proudu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.