Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie společnosti Jeremias, s. r. o

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie společnosti Jeremias, s. r. o. [rukopis] / Klára Voborská
    Osobní jméno Voborská, Klára, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis49 l., [2] l. příl. : grafy, schémata, tabulky
    PoznámkyVed. práce Hana Jírová
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Dal.odpovědnost Jírová, Hana, 1938-2023 (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingový management
    Předmět.heslamarketingová strategie marketingové prostředí SWOT analýza systémové komíny marketingový mix marketing strategy marketing surrounding SWOT analysis element chimneys marketing mix
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169086
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 34433300703443sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.