Počet záznamů: 1
Marketing - od teorie k praxi
Údaje o názvu Marketing - od teorie k praxi : skripta pro výuku marketingu / Michaela Jánská Osobní jméno Jánská, Michaela (autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Ústí nad Labem : Fakulta sociálně ekonomická, Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2025 Fyz.popis 1 online zdroj (78 stran) ISBN 978-80-7561-519-0 (online : pdf) Poznámky KNIHA JE K DISPOZICI V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy Předmět.hesla marketing Forma, žánr elektronické knihy * učebnice vysokých škol Konspekt 339 - Obchod 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.138 * 658.8 * (075.8) * (0.034.2:08) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Plný text Druh dok. ELEKTRONICKÉ ZDROJE Název souboru Staženo Velikost Komentář Skripta_Marketing-od-teorie-k-praxi.pdf 7 659.8 KB 
Počet záznamů: 1