Počet záznamů: 1  

Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně

  1. Údaje o názvuVliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně / Šárka Sajdlová
    Osobní jméno Sajdlová, Šárka, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2020
    Fyz.popis60 stran
    PoznámkyVedoucí práce Sylvie Kotíková
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2020
    Dal.odpovědnost Kotíková, Sylvie (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * spotřebitelské chování
    Předmět.hesla Děčín (Česko)
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 366.1 * (437.315) * (437.15) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 165453300716545sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.