Počet záznamů: 1
Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně
Údaje o názvu Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně / Šárka Sajdlová Osobní jméno Sajdlová, Šárka, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2020 Fyz.popis 60 stran Poznámky Vedoucí práce Sylvie Kotíková Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2020 Dal.odpovědnost Kotíková, Sylvie (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingová komunikace * spotřebitelské chování Předmět.hesla Děčín (Česko) Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 * 366.1 * (437.315) * (437.15) * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 16545 3300716545 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1