Počet záznamů: 1
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení
Údaje o názvu Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení [rukopis] / André Mašek Další variantní názvy Implementace nové strategie digitálního marketingu vybranému podniku a její následné vyhodnocení Osobní jméno Mašek, André, 1999- (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2024 Fyz.popis 71 : il., grafy, schémata, tab. Poznámky Oponent Tomáš Siviček. Ved. práce Libor Měsíček Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 0 Dal.odpovědnost Siviček, Tomáš (oponent)
Měsíček, Libor, jr. (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla digitální marketing marketingová strategie online marketing sociální sítě PPC reklamní kampaň SEO Digital marketing marketing strategy online marketing social media PPC ads SEO Forma, žánr bakalářské práce MDT (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00196280 Druh dok. Vysokoškolské práce
Počet záznamů: 1