Počet záznamů: 1  

Vliv online reklamy na internetový obchod

  1. Údaje o názvuVliv online reklamy na internetový obchod [rukopis] / Eliška Gernatová
    Osobní jméno Gernatová, Eliška, 1996- (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2021
    Fyz.popis44s (63 672 znaků) : grafy, tab.
    PoznámkyOponent Lucie Povolná. Ved. práce Michaela Jánská
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 0
    Dal.odpovědnost Povolná, Lucie (oponent)
    Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.heslaInternetový obchod online reklama marketing PPC kampaně Online shop online advertising marketing PPC campaigns
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT(043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187180
    Druh dok.Vysokoškolské práce

Počet záznamů: 1