Počet záznamů: 1  

Vliv online reklamy na internetový obchod

  1. Údaje o názvuVliv online reklamy na internetový obchod / Eliška Gernatová
    Osobní jméno Gernatová, Eliška, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2021
    Fyz.popis44 stran : grafy
    PoznámkyOponent Lucie Povolná. Vedoucí práce Michaela Jánská
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2022
    Dal.odpovědnost Povolná, Lucie (oponent)
    Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla reklama a propagace * marketingová komunikace * elektronický obchod
    Předmět.heslainternetový obchod online reklama marketing PPC kampaně online shop online advertising PPC campaigns
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 658.849:004.738 * 339:004.738 * 659.1 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187180
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 141133300714113sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.