Počet záznamů: 1
Vliv online reklamy na internetový obchod
Údaje o názvu Vliv online reklamy na internetový obchod / Eliška Gernatová Osobní jméno Gernatová, Eliška, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2021 Fyz.popis 44 stran : grafy Poznámky Oponent Lucie Povolná. Vedoucí práce Michaela Jánská Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2022 Dal.odpovědnost Povolná, Lucie (oponent)
Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla reklama a propagace * marketingová komunikace * elektronický obchod Předmět.hesla internetový obchod online reklama marketing PPC kampaně online shop online advertising PPC campaigns Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 * 658.849:004.738 * 339:004.738 * 659.1 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187180 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 14113 3300714113 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1