Počet záznamů: 1  

Online marketingové nástroje začínající společnosti v době ekonomické recese

  1. Údaje o názvuOnline marketingové nástroje začínající společnosti v době ekonomické recese / Vojtěch Ludvík
    Osobní jméno Ludvík, Vojtěch, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2021
    Fyz.popis76 stran : ilustrace, grafy + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Michaela Jánská. Oponent Marek Vokoun
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2021
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Vokoun, Marek (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla reklama a propagace * internetová reklama * internetový marketing
    Předmět.heslaekonomická recese online reklama Google Analytics začínající podnik economic recession online advertisement start-up
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 659.19 * 658.8:004.738.5 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00186028
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 132873300713287sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.