Počet záznamů: 1
Slovník marketingu
Údaje o názvu Slovník marketingu / Mark N. Clemente ; [překlad Vilém Jungmann, Libuše Mohelská] Osobní jméno Clemente, Mark N. (autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2004 Fyz.popis v, 378 s. ISBN 80-251-0228-9 Poznámky Obsahuje rejstřík. Přeloženo z angličtiny.. Další názvová informace z obálky: Klíčové pojmy a termíny : marketing a management, reklama, podpora prodeje, public relations, direct marketing, průzkum trhu, prodej. Originál Marketing glossary Dal.odpovědnost Jungmann, Vilém (překladatel)
Mohelská, Libuše, 1974- (překladatel)Předmět.hesla marketing Forma, žánr encyklopedie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 339.1 * 658.6 * 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info P-S 17566 3149263745 volný výběr P710 2004 prezenční výpůjčka v knihovně
Počet záznamů: 1