Počet záznamů: 1  

Regionální a mezinárodní marketing

  1. Údaje o názvuRegionální a mezinárodní marketing / Karel Lacina, Tomáš Kala
    Osobní jméno Lacina, Karel, 1943- (autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeHradec Králové : Gaudeamus, 2003
    Fyz.popis136 s.
    ISBN80-7041-929-6
    Poznámky300 výt. Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, Katedra ekonomie a managementu
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii.
    Dal.odpovědnost Kala, Tomáš, 1946- (autor)
    Dal.odpovědnost Univerzita Hradec Králové. Fakulta informatiky a managementu (jiná role)
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT332.146 * 658.8:339.564
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-S 176043149263495volný výběr P710 2003Doba výp. 31 dní
    Regionální a mezinárodní marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.