Počet záznamů: 1
Regionální a mezinárodní marketing
Údaje o názvu Regionální a mezinárodní marketing / Karel Lacina, Tomáš Kala Osobní jméno Lacina, Karel, 1943- (autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Hradec Králové : Gaudeamus, 2003 Fyz.popis 136 s. ISBN 80-7041-929-6 Poznámky 300 výt. Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, Katedra ekonomie a managementu Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii. Dal.odpovědnost Kala, Tomáš, 1946- (autor) Dal.odpovědnost Univerzita Hradec Králové. Fakulta informatiky a managementu (jiná role) Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 332.146 * 658.8:339.564 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info P-S 17604 3149263495 volný výběr P710 2003 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1