Počet záznamů: 1  

Evropské marketingové prostředí

  1. Údaje o názvuEvropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Oldřich Šašinka, Petr Procházka
    Osobní jméno Foret, Miroslav, 1946- (autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Computer Press, 1999
    Fyz.popisix, 100 s. ; 23 cm
    ISBN80-7226-203-3 (brož.) : Kč 127,00
    EdiceEvropská unie
    Business books
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje rejstřík
    Dal.odpovědnost Šašinka, Oldřich (autor)
    Procházka, Petr (autor)
    Předmět.hesla Evropská unie
    Předmět.hesla obchod - země Evropské unie * marketing - země Evropské unie * Marketing - European Union countries
    Předmět.hesla European Union countries - Commerce
    Forma, žánr příručky
    Konspekt339.5 - Zahraniční obchod. Mezinárodní obchod
    MDT339.138 * 658.8 * 339 * (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-S 169443149257090kat. politologie a filozofie FFpouze prezenčně
    P-S 169443149292222volný výběr P650 1999Doba výp. 31 dní
    Evropské marketingové prostředí

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.