Počet záznamů: 1
Evropské marketingové prostředí
Údaje o názvu Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Oldřich Šašinka, Petr Procházka Osobní jméno Foret, Miroslav, 1946- (autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Computer Press, 1999 Fyz.popis ix, 100 s. ; 23 cm ISBN 80-7226-203-3 (brož.) : Kč 127,00 Edice Evropská unie Business books Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje rejstřík Dal.odpovědnost Šašinka, Oldřich (autor)
Procházka, Petr (autor)Předmět.hesla Evropská unie Předmět.hesla obchod - země Evropské unie * marketing - země Evropské unie * Marketing - European Union countries Předmět.hesla European Union countries - Commerce Forma, žánr příručky Konspekt 339.5 - Zahraniční obchod. Mezinárodní obchod MDT 339.138 * 658.8 * 339 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info P-S 16944 3149257090 kat. politologie a filozofie FF pouze prezenčně P-S 16944 3149292222 volný výběr P650 1999 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1