Počet záznamů: 1  

Basic marketing

  1. Údaje o názvuBasic marketing : a global-managerial approach / William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy
    Osobní jméno Perreault, William D. (autor)
    Údaje o vydání12th ed.
    Vyd.údajeChicago : Irwin, 1996
    Fyz.popisxxvi, 829 s., příl. : fot., il.
    ISBN0-256-13990-3
    Dal.odpovědnost McCarthy, E. Jerome (Edmund Jerome), 1928- (autor)
    Forma, žánr monografie
    MDT339.138
    Země vyd.Spojené státy americké
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-S 151983149233865sklad EDoba výp. 31 dní

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.