Počet záznamů: 1  

Analýza sloganů v reklamních textech v tištěných médiích (jazyková a pragmatická stránka)

  1. Údaje o názvuAnalýza sloganů v reklamních textech v tištěných médiích (jazyková a pragmatická stránka) / [rukopis] Jarmila Šnýdrová
    Osobní jméno Šnýdrová, Jarmila (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2002
    Fyz.popis164 listů : grafy
    PoznámkyVed. práce Jan Horálek
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2002
    Dal.odpovědnost Horálek, Jan, 1947- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Forma, žánr diplomové práce
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-DP 113443149951344sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.