Počet záznamů: 1
Analýza sloganů v reklamních textech v tištěných médiích (jazyková a pragmatická stránka)
Údaje o názvu Analýza sloganů v reklamních textech v tištěných médiích (jazyková a pragmatická stránka) / [rukopis] Jarmila Šnýdrová Osobní jméno Šnýdrová, Jarmila (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2002 Fyz.popis 164 listů : grafy Poznámky Ved. práce Jan Horálek Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2002 Dal.odpovědnost Horálek, Jan, 1947- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (udělovatel akademické hodnosti) Forma, žánr diplomové práce Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info P-DP 11344 3149951344 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1