Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Údaje o názvu Základy marketingu / E. Jerome McCarthy, William D. Perreault, Jr. ; [z angličtiny přeložila Dana Bursíková] Osobní jméno McCarthy, E. Jerome (Edmund Jerome), 1928- (autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Victoria Publishing, 1995 Fyz.popis 511 s. : il. ISBN 80-85605-29-5 Poznámky Marginálie. Pozn. o autorech. Terminol. slovníček Dal.odpovědnost Perreault, William D. (autor)
Bursíková, Dana (překladatel)Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 * 339.1 * 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 595 a 4212103458 sklad D Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1