Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Údaje o názvuZáklady marketingu : úvod do problematiky / Hana Svobodová
    Osobní jméno Svobodová, Hana, 1956-2011 (autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeOstrava : Vysoká škola báňská-Technická univerzita Ostrava, 1997
    Fyz.popis81 s.
    ISBN80-7078-289-7
    Dal.odpovědnost Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta (jiná role)
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr vysokoškolská skripta
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.138 * 658.8 * 339.1
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 12534212108807sklad DDoba výp. 31 dní
    S-SE 1253 a4212108808sklad DDoba výp. 31 dní
    Základy marketingu
    Základy marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.