Počet záznamů: 1  

Výzkum trhu a chování spotřebitele

  1. Údaje o názvuVýzkum trhu a chování spotřebitele : určeno pro stud. všech fakult VŠE Praha / Vladimír Bárta, Hilda Bártová
    Osobní jméno Bárta, Vladimír, 1933- (autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Vysoká škola ekonomická, 1993
    Fyz.popis72 s.
    ISBN80-7079-148-9
    PoznámkyPřehl. lit. 600 výt.
    Dal.odpovědnost Bártová, Hilda (autor)
    Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze (jiná role)
    Předmět.hesla marketingový výzkum * spotřebitelé * spotřebitelské chování
    Forma, žánr vysokoškolská skripta
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT366.1 * 303 * 339.1 * 658.8
    Jazyk dok.e-d
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 1854212100562sklad DDoba výp. 31 dní
    Výzkum trhu a chování spotřebitele
    Výzkum trhu a chování spotřebitele

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.