Počet záznamů: 1
Úloha marketingu v procesu plánování výroby ve společnosti ŠkodaAuto
Údaje o názvu Úloha marketingu v procesu plánování výroby ve společnosti ŠkodaAuto : [rukopis] Martin Klíma Osobní jméno Klíma, Martin (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2002 Fyz.popis 57 s. : 6 s. příl. obr., m., grafy Pozn.o dizertaci Univerzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání Dal.odpovědnost Chromcová, Alena (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * podniky Forma, žánr bakalářské práce MDT 005 * 339.1 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 1644 4212114022 sklad C nedost.
Počet záznamů: 1