Počet záznamů: 1  

Úloha marketingu v procesu plánování výroby ve společnosti ŠkodaAuto

  1. Údaje o názvuÚloha marketingu v procesu plánování výroby ve společnosti ŠkodaAuto : [rukopis] Martin Klíma
    Osobní jméno Klíma, Martin (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2002
    Fyz.popis57 s. : 6 s. příl. obr., m., grafy
    Pozn.o dizertaciUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Dal.odpovědnost Chromcová, Alena (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * podniky
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT005 * 339.1
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 16444212114022sklad Cnedost.

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.