Počet záznamů: 1  

Telemarketing - užitečnost a efektivnost zavedení telemarketingu na příkladu firmy Minolta, s.r.o., zastoupení Teplice

  1. Údaje o názvuTelemarketing - užitečnost a efektivnost zavedení telemarketingu na příkladu firmy Minolta, s.r.o., zastoupení Teplice : [rukopis] Kateřina Rubešová
    Souběž.n.Telemarketing - the utility and effectivity of implementation of telemarketing by example of Minolta Ltd., branch office Teplice
    Osobní jméno Rubešová, Kateřina (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2001
    Fyz.popis54 s., 38 s. příl. : obr., tab., grafy
    Pozn.o dizertaciUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla firmy * telemarketing - Česko
    Forma, žánr diplomové práce
    MDT339.1 * 654.1
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 3784212113171sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.