Počet záznamů: 1
Strategie a marketing uplatněné v několika etapách při přemístění kompletace výrobku do ČR
Údaje o názvu Strategie a marketing uplatněné v několika etapách při přemístění kompletace výrobku do ČR : [rukopis] Jaroslav Laštovička Osobní jméno Laštovička, Jaroslav (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 1998 Fyz.popis 36 s. Pozn.o dizertaci Univerzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání Dal.odpovědnost Paclová, Jarmila (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * výrobky - Česko * montáže - Česko * marketingový výzkum Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.52 * 005.933.1 * 621.717 * 69.057.2 * 339.1 * 658.6 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 805 4212109340 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1