Počet záznamů: 1  

Strategie a marketing uplatněné v několika etapách při přemístění kompletace výrobku do ČR

  1. Údaje o názvuStrategie a marketing uplatněné v několika etapách při přemístění kompletace výrobku do ČR : [rukopis] Jaroslav Laštovička
    Osobní jméno Laštovička, Jaroslav (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje1998
    Fyz.popis36 s.
    Pozn.o dizertaciUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Dal.odpovědnost Paclová, Jarmila (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * výrobky - Česko * montáže - Česko * marketingový výzkum
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005.52 * 005.933.1 * 621.717 * 69.057.2 * 339.1 * 658.6
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 8054212109340sklad CIn-Library Use Only

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.