Počet záznamů: 1  

Specifika zákaznického servisu v nadnárodní korporaci

  1. Údaje o názvuSpecifika zákaznického servisu v nadnárodní korporaci : [rukopis] Martin Štembera
    Souběž.n.Specifics of customer service in transnational corporation
    Osobní jméno Štembera, Martin (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2006
    Fyz.popis46 l., 6 l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva.
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce - FSE UJEP, Ústí n.L., 2006 -- Ved. práce Jiří Amort
    Dal.odpovědnost Amort, Jiří (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla globalizace * podniky * výroba
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt316.4 - Sociální procesy
    338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    334 - Formy organizace a spolupráce v ekonomice
    MDT316.42 * 334.72 * 338.3
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 32064212121917sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.