Počet záznamů: 1
Reklamní strategie v hudebním průmyslu
Údaje o názvu Reklamní strategie v hudebním průmyslu : [rukopis] Karel Hejkal Osobní jméno Hejkal, Karel (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 1998 Fyz.popis 42 s., 5 s. příl. : obr., tab., grafy Pozn.o dizertaci Univerzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání Dal.odpovědnost Bezděka, Zdeněk (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla hudební průmysl * reklama a propagace Forma, žánr bakalářské práce MDT 659.1 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 786 4212109320 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1