Počet záznamů: 1  

Oceňování značky a jeho význam

  1. Údaje o názvuOceňování značky a jeho význam / David Haigh ; [z anglického originálu ... přeložil František Drozen]
    Osobní jméno Haigh, David (autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 2002
    Fyz.popis103 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-7261-073-2 (brož.)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    OriginálUnderstanding the financial value of brands
    Předmět.hesla obchodní značky * oceňování obchodní značky * brand name products * valuation of brand name products
    Forma, žánr studie * studies
    Konspekt657 - Účetnictví
    MDT657.92:658.626 * 658.626 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 17314212114477volný výběr P815 2002Doba výp. 31 dní
    S-SE 1731 a4212114478sklad DDoba výp. 31 dní
    U-EK 224343000099volný výběr P815 2002Doba výp. 31 dní
    Oceňování značky a jeho význam

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.