Počet záznamů: 1  

Morální a právní aspekty reklamy

  1. Údaje o názvuMorální a právní aspekty reklamy : [rukopis] Jiří Jaroš
    Osobní jméno Jaroš, Jiří (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje1997
    Fyz.popis55 s., příl.
    Pozn.o dizertaciUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Dal.odpovědnost Hofbauer, Karel (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla reklama a propagace
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 124212106055sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.