Počet záznamů: 1
Moderní reklama
Údaje o názvu Moderní reklama : umění zaujmout / Don E. Schultz ; [z angličtiny přeložil Robert Špaček] Osobní jméno Schultz, Don E. (autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 1995 Fyz.popis 668 s. : il., fot., tab., grafy, schémata ISBN 80-7169-062-7 (váz.) Dal.odpovědnost Kárász, Karel, 1957- (grafický technik)
Vosecký, Jan (autor úvodu atd.)
Špaček, Robert (překladatel)Předmět.hesla marketing * reklama a propagace Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 * 316.7 * 658.8 * 659 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 517 4212102405 sklad D Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1