Počet záznamů: 1  

Moderní marketingové metody a jejich využití v praxi

  1. Údaje o názvuModerní marketingové metody a jejich využití v praxi : [rukopis] Zuzana Schovánková
    Souběž.n.Modern marketing methods and their utilization in practice
    Osobní jméno Schovánková, Zuzana (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2006
    Fyz.popis46 l., 8 l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva.
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce - FSE UJEP, Ústí n.L., 2006 -- Ved. práce Jan Velek
    Dal.odpovědnost Velek, Jan (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * telemarketing
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    658 - Řízení a správa podniku
    MDT339.1 * 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 30804212121924sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.