Počet záznamů: 1  

Mezinárodní marketing

  1. Údaje o názvuMezinárodní marketing / Hana Machková
    Osobní jméno Machková, Hana (autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Vysoká škola ekonomická : Oeconomica, 2003
    Fyz.popis151 s. : il., tabulky
    ISBN80-245-0496-0
    PoznámkyUrčeno pro inženýrské studium na VŠE Praha
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchLiteratura.
    Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů (jiná role)
    Předmět.hesla mezinárodní vztahy * tržní ekonomika * zahraniční obchod
    Forma, žánr vysokoškolská skripta
    Konspekt339.5 - Zahraniční obchod. Mezinárodní obchod
    658 - Řízení a správa podniku
    MDT339.5 * 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 22844212120169volný výběr P650 2003Doba výp. 31 dní
    S-SE 2284 a4212120170volný výběr P650 2003Doba výp. 31 dní
    Mezinárodní marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.