Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
Údaje o názvu Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky / Miroslav Foret, Jana Stávková Osobní jméno Foret, Miroslav, 1946- (autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2003 Fyz.popis 159 s. : il., tabulky ISBN 80-247-0385-8 Edice Manažer (Grada) Poznámky Obsahuje rejstřík. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Bibliografie na s. 155. Dal.odpovědnost Stávková, Jana, 1947- (autor) Předmět.hesla marketingový výzkum Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.52 * 339.1 * 658.1 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 2294 4212120256 volný výběr P711 2003 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1